Ana içeriğe atla

Demirhan Baylan - Borges Olsaydım

(Söz/Müzik: Demirhan Baylan, 2017)

"Yeniden başlayabilseydim hayata,
Daha fazla hata yapardım
Kusursuz olmaya çalışmaz
Sırt üstü yatardım..."

E-Babil sonsuz müzik arşivi
Acaba kimin düşündeyim?
"Tarifsiz kederler içinde"
Ben sadece düşünceyim

Dünyanın elinden kurtulsaydım
Anlar mıydım seni acaba Borges olsaydım?
Rüyanın içinde kaybolsaydım
Bulur muydun beni acaba Borges olsaydım?

Aynalar, aynalar yine aynalar
Seni bana, beni ona yansıttılar
Deliren ruhlardan farkım kalmadı
Ama yine de işe yaramadı

E-Babil sonsuz müzik arşivi
Acaba kimin düşündeyim?
"Bir ağaç gibi tek ve hür"
Ben sadece düşünceyim

Dünyanın elinden kurtulsaydım
Anlar mıydım seni acaba Borges olsaydım?
Rüyanın içinde kaybolsaydım
Bulur muydun beni acaba Borges olsaydım?