Ana içeriğe atla

Genesis - Jesus He Knows Me (çeviri)



İsa Beni Biliyor

Tv ekranında bir yüz görürsün
Her Pazar sana uğrayan
Bu yüzü billboard’ta da görürsün
İşte o adam benim

Magazin kapağında
Soru sorulmazken sırıtıyorum
Bir parça cennet satın al
Bir parça da benden

Sana ne istersen sağlarım
Sana ne lazımsa hallederim
Bundan gayrı inanman gerekmez
Sadece bana inan

'Çünkü İsa beni biliyor
ve biliyor ki haklıyım
Bütün ömrümce İsa’yla konuştum
Ah evet o beni biliyor
ve biliyor ki haklıyım
ve hep bana söylüyor
Her şey yolunda

Aileme inanırım
Sevgili karım yanımda
Ama metresimden haberi yok
ya da dün akşam buluştuğum adamdan

Tanrıya inanır mısın
'Çünkü benim pazarladığımdır
ve eğer cennet istiyorsan
İcabına bakarız

Evinden çıkman bile gerekmez
veya sandalyenden kalkman
Telefonda tuşlaman bile gerekmez
Çünkü ben her yerdeyim

'Çünkü İsa beni biliyor
ve biliyor ki haklıyım
Bütün ömrümce İsa’yla konuştum
Ah evet o beni biliyor
ve biliyor ki haklıyım
ve hep bana söylüyor
Her şey yolunda

Göremezsin beni
vaazda söyleyeceklerime çalışırken
Fedakarlık etmeden bulamazsın
Ama avuç avuç mucizeyle
gönlünü kazanırım
Eğer söz verirsen iyi olmaya,
nazik olmaya çalış
Tanrı seni esirgeyecektir
Sadece dediğimi yap yaptığımı yapma

Kutsayışlarımı sayıyorum
Gerçek mutluluğu buldum
'Çünkü günden güne zenginleşiyorum
Beni telefon rehberinde bulabilirsin
Sadece ücretli hattımı ara
Ne gerekiyorsa bulabilirsin
Yeter ki hemen yap

Kafanda hiç kuşku olmayacak
Ben ne dersem inanacaksın
Eğer O’na daha yakın olmak istersen
Dizlerin üstüne çök ve duaya başla

'Çünkü İsa beni biliyor
ve biliyor ki haklıyım
Bütün ömrümce İsa’yla konuştum
Ah evet o beni biliyor
ve biliyor ki haklıyım
ve hep bana söylüyor
Her şey yolunda

İsa beni biliyor
İsa beni biliyor, biliyor...

Çeviri: Çağlar Simsoy