Ana içeriğe atla

Madonna - Till Death Do Us Part (çeviri)



Ölüm Bizi Ayırana Kadar

Şansımız giderek azalıyor
Artık bana aşık değilsin
Değişsin isterdim, ama değişmeyecek
'Çünkü artık beni sevmiyorsun

Beklentilerin çok ama benden beklemiyorsun
Gereksindiğimde sırtını dönüyorsun
Bir şeyler yanlış ama görmezden geliyorsun
Gülüşünle adeta bıçak gibi kesiyorsun
Galiba hayatını altüst ettim
Arkadaşın değilim, senin küçük eşinim

Şansımız giderek azalıyor
Artık bana aşık değilsin
Değişsin isterdim, ama değişmeyecek, sen istemezsen
Şansımız giderek azalıyor
Artık bana aşık değilsin
Değişsin isterdim, ama değişmeyecek
'Çünkü artık beni sevmiyorsun


Artık gülmezler eskisi gibi
Kadın anahtarları alır, adam kapıyı kırar
Kadın artık burada kalamaz
Adam artık kadına aşık değildir

Kaybolacak morluklar
Söylediklerin daha gaddar
Büyüyen nefretine seyirci kalmayacağım
Başka birine aşık değilsin
Sen kendini bile sevemezsin
Yine de gitme demeni isterdim


Adam içki alır, kadın içeri girer
Adam bağırmaya başlar, vazolar uçuşur
Adam kadın ağlamasın ister
Adam artık kadına aşık değildir

Adam talep eder, kadın çizgiyi çeker
Adam kavgaya başlatır, kadın yalanları
Fakat bir şeylerin öldüğü gerçektir
Adam artık kadına aşık değildir

Başka birine aşık değilsin
Sen kendini bile sevemezsin
Yine de gitme demeni isterdim


Kadın yetmiştir, artık bitti der
Ama kadın dönecektir, yani kadın bilir
Her şeye yeniden başlamak için bir şans
Ölüm bizi ayırana kadar

Çeviri: Çağlar Simsoy