Ana içeriğe atla

Naughty Boy - La La La (çeviri)



La La La

La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la

Hişş, konuşma, kapalı tut ağzını,
nefret ediyorum zehrini kustuğunda
Yeni mesihin hakkınta tısladığında
'çünkü kuramların yanıp tutuşuyor

Bir çözüm yolu bulamıyorum
yargılamak istemiyorum
Konuşmanı okuduğunda tükeniyorum
Yetti yeter

Bir çocuk gibi kulaklarımı kapıyorum
Sözcüklerin anlamsızlaştığında
La la la diye söyleniyorum
Sen konuştukça sesimi yükseltiyorum
'Çünkü kalbim durduramayınca
Bu şekilde engelliyor, söyleniyorum
La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la

Eğer aşkımız son demlerini yaşıyorsa
Saatleri sayacağıma korkak olmayı yeğlerim
Dünyalarımız birbirine girerken
Çıldırmadan önce sesini bastıracağım

Bir çözüm yolu bulamıyorum
yargılamak istemiyorum
Konuşmanı okuduğunda tükeniyorum
Yetti yeter

Bir çocuk gibi kulaklarımı kapıyorum
Sözcüklerin anlamsızlaştığında
La la la diye söyleniyorum
Sen konuştukça sesimi yükseltiyorum
'Çünkü kalbim durduramayınca
Bu şekilde engelliyor, söyleniyorum
La la la-la la la la la la la-la
La la la-la la la la la la la-la

Çeviri: Çağlar Simsoy