Ana içeriğe atla

Imagine Dragons - Radioactive (çeviri)



Radyoaktif

Toza dumana uyanıyorum
Alnımı siliyorum, terim pas
Kimyasallar soluyorum

Alışıyorum, biçimlendiriyorum,
mahkum arabasından çıkıyorum.
İşte bu, kıyamet
Vay

Uyanıyorum, kemiklerimde duyuyorum
Bedenimi çökertmeye yeter
Yeni çağa hoş geldin, yeni çağa
Yeni çağa hoş geldin, yeni çağa
Radyoaktifim ben, radyoaktif
Radyoaktifim ben, radyoaktif

Bayraklarımı çektim
elbiselerimi giydim
Bu bir devrim, galiba
Kırmızıya boyadık mı
o zaman tam olacak
vay

Alışıyorum, biçimlendiriyorum,
mahkum arabasından çıkıyorum.
İşte bu, kıyamet
Vay

Uyanıyorum, kemiklerimde duyuyorum
Bedenimi çökertmeye yeter
Yeni çağa hoş geldin, yeni çağa
Yeni çağa hoş geldin, yeni çağa
Radyoaktifim ben, radyoaktif
Radyoaktifim ben, radyoaktif

Bütün sistemler çöküyor, güneş yerinde
İliklerime, içimin derinliklerine...

Çeviri: Çağlar Simsoy