Ana içeriğe atla

Johnny Cash - Hurt (çeviri)

 

Sızı

Bugün kendimi yaraladım
Hissettiğimi görmek için
Acıya odaklandım
yalnızca o gerçekti

İğne bir delik açtı
Eski bilindik acı
Hepsi kaybolsun istedim
Ama her şeyi hatırladım

Neye dönüştüm
En güzel dostum benim
Sonunda herkes
Çekip gider bilirim

Ve hepsi senin olabilirdi
Pislik imparatorluğum
Hayal kırıklığına uğratacağım
Ben seni inciteceğim

Dikenli tacı giyerim
Yalancının tahtında
Kırık dökük düşüncelerle doluyum
Tamir edemediğim

Zamanın lekeleri altında
Duygular kayboluyor
Sen başka birisin
Bense hala buradayım

Neye dönüştüm
En güzel dostum benim
Sonunda herkes
Çekip gider bilirim

Ve hepsi senin olabilirdi
Pislik imparatorluğum
Hayal kırıklığına uğratacağım
Ben seni inciteceğim

Eğer yeniden başlayabilseydim
Milyonlarca mil uzaktan
Kendimi korurdum
Bir yolunu bulurdum

Çeviri: Çağlar Simsoy