Ana içeriğe atla

The Shins - It's Only Life (çeviri)



Sadece Hayat

Katılaştın, doğal bir arzuyla kıstırıldın
Yaşamın coşkusuna kalabalığına dalmak istersin
Tüm dişliler dağılırken direksiyonu nasıl öğreneceksin

Saatlerdir konuşuyorsun
"Zaman bütün kaleleri denize dökecek" diyorsun
Ve şimdi içinde bu kaygıyı duyuyorsun

Sanırım bu sadece hayat, sadece doğal olan
Tavşan deliğinden inerken harcadığımız küçücük an
Öğrettikleri şeyler sana dadanmak için sıraya girmişler
Duvara karşı arkanı kolladılar
Telefonda seni arıyorum, açmayacak mısın

Geçtiğin o yollardan ben de geçmişti
Öyle karanlık ve yalnız olması şart değil
Biraz zaman alacak ama bir çıkış bulacağız
ve sorunu çözeceğiz

Bir zamanlar tam anlamıyla aslandın
Dizlerime yatıp ağlamadan önce
Bu kadar uzağa gideceğimi düşünürken

Açık bir kapıyı kapayacağımı mı sandın gerçekten
Gelecek çağırmakta ve cevap vereceğim
Tekerler dönmekte, itibar etmedim zehrine
ve biliyorum bu seni üzmekte
Paraşütünü aç, serbest düşüşü durduracak bir şey olmalı

Geçtiğin o yollardan ben de geçmişti
Öyle karanlık ve yalnız olması şart değil
Biraz zaman alacak ama bir çıkış bulacağız
ve sorunu çözeceğiz

Çeviri: Çağlar Simsoy