Ana içeriğe atla

Hiç (mi?)

Hiç

Hiç hissettirmiyor bu dalgalar
Hiç…
Hissedemiyorum bu gece
Yerdeyim uçamıyorum
Hiç
Hiç

Tazecik çamaşır kokulu
Boynundan koklardım
Hiç
Başım dönerdi
Bugün kokular ağır
Benden ağır
Hiç
Hiç

- Bir arkadaş geldi sonra
Yanında “manita”sıyla
Gözleri bana merhaba derken
Bütün diskoyu kadraja almış
Bebekler öyle büyük
Hiç
Hiç
Hiç demedim
Hiç dedin dedim mi?

- Eee?

- Ne eesi?

- Neden anlattın şimdi bunu

- Eleman senin eski manitaydı

- Hangisi

- Erkek olduğunu iddia edeni
Hiçbir zaman öğrenemedi
Hiç
Hiç
Hiçbir zaman öğrenemeden
Hiç

- Hiç mi ulan hiç mi?

- ?

- Anladın işte öküzlük etme

- Bilmiyorum

- Bilmiyorsun ha
Hâlâ mı bilmiyorsun?
Ha?
Ha hah hah ha…
Haha ha…
Ha!

- Sonra?

- Sonra tarih,
yazanların oldu.
Savaş meydanlarında
dökülen kanların
sahiplerinin
değil.

[- Sayın şair,
bu şiirinizle
ne anlatmak
istediniz acaba?

- Hiç ]