Ana içeriğe atla

Mayısın Konuşma Çizgisi

— Hadi A da gitti söyle artık.
— Hah hah… Harika!

* * *

— Bu konu hakkında tek bir cümle söylerse, biter. Yani benim gözümde biter.
— Ne yani bir söz yüzünden bitirecek misin arkadaşlığını?
— Hayır. Onun sadece sana söylemeyeceğini biliyorum.

* * *

— Niye gülüyor bu?
— Ne bileyim. Gülünecek bi’şey görmüştür.
— Ne görecek gülünecek? Televizyon bile yok odasında.

* * *

— Bakalım büyüyünce de aynı fikirde olacak mısın?
— Evet olacağım.

* * *

— Bir idealin yok mu?
— Olmak istediğin biri yani? Bizim var.
— Biz?
— Yani benim. Senin var mı?
— Yok. Bi’ halt olabilseydim şimdiye kadar olurdum zaten.

* * *

— Neden bu böyle?
— Bi’ oyun.
— Bi’ oyun?
— Evet
— Ama ben böyle oyunun ta a.. koyayım.

* * *

— Evini özlemez misin mesela?
— Özlerim
— Ne yaparsın?
— Televizyonu açarım, olur biter.