Ana içeriğe atla

İsm-i Mahfuz

Perim nerede
Yalnızdım, koynuma girdi
Düşüm nerede
Uyandım, kâbusum oldu
Korkum nerede
Arkadaşımın yüzüne yapıştı
Sadakatim nerede
Anahtar deliğinden kaçtı

Kocaman omuzları
Arkasında ne vardı
Göreyim, göremem
Sen misin tek
Benim varlığım

Çocuk gibiyim
Merak ederim
Aşkının nemi
Sırılsıklamım

Çekil göreyim
Daha olmalı

Yana eğildim
Sağa ve sola
Çekil göreyim
Ne var ardında

Bir ışık sanki
Belli belirsiz
Gördüm ya durmam
Ona giderim

Senin varlığın
Beni gereksiz…

Tadına doyulmaz gündüz rüyası
İçinde bir masa uçsuz bucaksız
Kırk beş çeşit kuş sütü bile
Aldım çatalı batırdım ele
Boş hevese dalmayayım diye
Çatal batıyor, canım yanmıyor
Çatal batıyor, canım yanmıyor

Yanmadı canım
Sıkıldı ama
İşte sunduğun
Bu sahte softa

Seni sevmişim
Ardında hiçlik
Seni tatmışım
Tadında hiçlik

Sevgilim nerde
Altın yüzüğe koydum
Şiirim nerde
Klozetine kustum
Aklım nerde
Sabah ezanı sattım
İmanım nerde
Bütün evrene saçtım