Ana içeriğe atla

The Police - Every Breath You Take (çeviri)



Her Soluk Alışında
Çeviri: Çağlar Simsoy

Her soluk alışında
Her kıpırdayışında
Her sözden cayışında
Her adım atışında
Gözüm hep üzerinde

Her bir günde başladığın
Her sözcükte söylediğin
Her oyunda oynadığın
Her gecede yaşadığın
Gözüm üzerinde olacak

Anlamıyor musun
Sen bana aitsin
Garip kalbim acıyor
Her adım atışında

Her kıpırdayışında
Her yemin bozuşunda
Her yalan gülüşünde
Her sahiplenişinde
Gözüm hep üzerinde

Gittiğinden beri yitiğim, izden yoksun
Yüzünü sadece düşlerimde görebiliyorum
Ne yöne dönsem hep sen, kurtulamıyorum
Sarılmalarına hasret buz gibi üşüyorum.
Hala haykırıyorum aşkım, aşkım, ne olur

Anlamıyor musun
Sen bana aitsin
Garip kalbim acıyor
Her adım atışında

Her kıpırdayışında
Her yemin bozuşunda
Her yalan gülüşünde
Her sahiplenişinde
Gözüm hep üzerinde
Her…