Ana içeriğe atla

Metallica - Mama Said (çeviri)



Annemin Dediği

Çok iyi eğitti annem beni
Ben küçükken şöyle demişti
Ömrün açık bir kitaptır oğlum
Başını okuyup kapatma


En parlak alev çarçabuk söner
Bunlardı işittiklerim
Oğul annesine yürekten borçludur
Ama kendi yolumu bulmalıyım

Yol ver kalbime
Yol ver oğlun büyüsün
Anne
İzin ver kalbim yol alsın
Ya da bırak dursun
Evet, dursun

Yeni soyadım “Asi”
Damarlarımda kan vahşi
Boynuma bağlı önlüğün ipi

Bende durmakta izi
Evi terk ettim genç yaşta
Duyduklarım yanlıştı
Af dilemedim asla
Ne söylendiyse yapıldı ama

Yol ver kalbime
Yol ver oğlun büyüsün
Anne
İzin ver kalbim yol alsın
Ya da bırak dursun
Evet, dursun

Hiç haberini sormadım
ama hiç unutmadım
Ama sen mezarıma dek taşıyacağım
boşluğunu bıraktın
Artık bırak bu kalp dursun

Anne, artık eve dönüyorum
Olmamı dilediğin kişi değilim
Annenin oğluna sevgisi
dile getirilemez belki
Kabul ettim garanti sevgili
ve bana tüm söylediklerini
Kolların gerek beni karşılayan
ama soğuk bir taş bana kalan

Çeviri: Çağlar Simsoy