Ana içeriğe atla

Faithless - Mass Destruction (çeviri)



Kitle İmha

Uzun menzil silahlı ya da intihar bombacısı
Kötücül akıllar kitle imha silahıdır

İster çoksatar Sun, ister BBC 1
Mis-enformasyon bir kitle imha silahıdır

Kafkas ya da fakir Asyalı olabilirdin
Irkçılık bir kitle imha silahıdır

İster enflasyon, ister küreselleşme
Korku bir kitle imha silahıdır

Babam odama geldi, elinde şapkası
Biliyordum, gidecekti, yatağıma oturdu
birkaç gerçekten bahsetti

Evlat, çağrıldığım bir görev var
Sen ve kız kardeşin cesur olun
benim küçük askerim, söylediklerimi unutma
Artık evin reisi sensin bunu unutma
ve her uyandığında annene bir öpücük ver
sonra vedalaşmak zorunda kaldım

Sabah annemı göz kapaklarından öperek uyandırdım
Sadece bir çocuk olmama rağmen ortada olanlar saklanamıyor
Annem tuttu beni sanki altındanmışım gibi
ama onu anlatılmamış bir öyküde bıraktım
Dedim; babam eve geldiğinde bu akşam, her şey güzel olacak

Uzun menzil silahlı ya da intihar bombacısı
Kötücül akıllar kitle imha silahıdır

İster çoksatar Sun, ister BBC 1
Mis-enformasyon bir kitle imha silahıdır

Kafkas ya da fakir Asyalı olabilirdin
Irkçılık bir kitle imha silahıdır

İster Halliburton, Enron veya herhangi biri
Açgözlülük bir kitle imha silahıdır

Cesaret gerek, galip gelmek için
Aymazlık bir kitle imha silahıdır
Aymazlık bir kitle imha silahıdır
Aymazlık bir kitle imha silahıdır

Benim hikayem burada bitiyor, haydi açık olalım
Bu senaryo her yerde yaşanıyor
ve siz nirvanaya ve favanaya varmıyorsunuz
Karma’nızı yaşamak için buraya geri dönüyorsunuz
Öncekinden beter bir dramayla, kuşkusuz
Kim bilir kaç yüz yıldır bizi özgür bırakması için
bir kurtarıcı bekliyoruz
ve uyumayı reddediyoruz
denizin ötesindeki insanlar da bizim gibiler

Çılgın liderlik, dizginsiz ve hür
Bir insan, besledikleri
kendilerine liderlik etmesini bekledikleri
İhtiyacım yok
İşleri yoluna koysun diye tanrıya dua etmemiz gerek
Şu an artık doğru olanı yapıyoruz
'Çünkü babanın bu akşam evden ayrılmasını istemiyorum

İster Halliburton, Enron veya herhangi biri
Açgözlülük bir kitle imha silahıdır
Cesaret bulmamız gerek, galip gelmek
Aymazlık bir kitle imha silahıdır

Çeviri: Çağlar Simsoy