Ana içeriğe atla

Korn - Evolution

Evrim

Parmak uçlarımla kazıyorum
Üstünde durduğum topraktan
Ayıklayacağım narin kemikler arıyorum
Evrim

Asla arıtılmayacağım
Uğraşıyorlar ama asimile olmayacağım
Elbette uzak bir geçmişten geldik
Bak bu dal da nasıl kırılacak

Üzgünüm hiç inanmadım
Gördüğüm kanıtlara rağmen
Benim için ümit kaldığına
Bu evrim
Sadece evrim

Yadsımaya cesaretim yok
İçimdeki basit bir yaratık
Orada duruyor
Beynimi kontrol ediyor
Neden ölüme layığım
Neden tahakkümü altındayım
Bu içimde kilitli hayvanın

İyice görmek için yaklaş
Şüphesiz kimi türler ayakta kalacak
Sıkı dur, içine giriyorum
Evrim
Zamanı gelecek bu kemikler bulunacak
Çoğalmaya sebep olan virüs
Bir kavanozda korunacak

Belki dünya yoldan çıkacak
Bir milyon yıl içinde birileri diyecek
Bu orospu çocuklarının hepsi dengesiz
Bu evrim
Sadece evrim

Yadsımaya cesaretim yok
İçimdeki basit bir yaratık
Orada duruyor
Beynimi kontrol ediyor
Neden ölüme layığım
Neden tahakkümü altındayım
Bu içimde kilitli hayvanın

Çevrene bir bak
Değişen pek bir şey yok
Çevrene bir bak
Değişen pek bir şey yok
Çevrene bir bak
Değişen pek bir şey yok
Çevrene bir bak

Neden
Ölüm bana hak