Ana içeriğe atla

Michael Jackson - Who Is It (çeviri)



Kim O

para verdim ona
zaman verdim ona
her şeyi verdim ona
içinde yaşayabileceği bir kalp
tutku verdim ona
ruhumdan verdim
sözler verdim
ve sırlarımı
hiç söylenmemiş

söz verdi gün gelecek
tek beden gibi yaşayacaktık
sonsuza dek
yeminler ettik
yepyeni bir hayat yaşayacaktık
ve söz vermişti gizlice
beni her zaman sevecekti
bunlar yalan sözlerdi
söyle ne yapacağım şimdi

anlaşılan önemsiz
ve anlaşılan yalan
'çünkü bu arzu
şans getirmedi
hala ağlıyorum
tek başıma geceleri
anlamaz mısın durgunluğumu
'çünkü kendime yalan söylüyorum
beni terk edişine gerekçe
başka birini bulabildi mi

arkadaşlarımdan biri mi
(kim o)
kardeşim mi
(kim o)
ruhumu acıtan biri
(kim o)
bu yükü taşıyamıyorum

lanetliyim
cesedim
acılar içindeyim
can çekişiyorum
haksızlık bu
yazıklar olsun sana
dua ediyorum bu cezaya
merhamet gösterir diye

söz verdi gün gelecek
tek beden gibi yaşayacaktık
sonsuza dek
yeminler ettik
yepyeni bir hayat yaşayacaktık
ve söz vermişti gizlice
beni her zaman sevecekti
bunlar yalan sözlerdi
söyle ne yapacağım şimdi

anlaşılan önemsiz
ve anlaşılan yalan
'çünkü bu arzu
şans getirmedi
hala ağlıyorum
tek başıma geceleri
anlamaz mısın durgunluğumu
'çünkü her gün keder içindeyim
ve o bir mektup bırakmadan
çekip gitti

arkadaşlarımdan biri mi
(kim o)
kardeşim mi
(kim o)
ruhumu acıtan biri
(kim o)
katlanamıyorum çünkü yalnızım

Çeviri: Çağlar Simsoy