Ana içeriğe atla

Sessiz İsyan

Konuk Sanatçı: Mehmet Fatih Simsoy

Neden hayatım başıboş çıkmaz sokaklarda
Neden gittiğim yollar anlamsız geliyor bana
Düşünüyorum,
Küçük masum avuçlarımda derin çizgiler
Ve neden bu alaylı yalnızlık
Anam ,kardeşlerim , ailem var mıydı,
Olmalıydı diyorum aynı yoldan geldiğim
Unutmuşum omuzlarımda ki yükün ağırlığıyla
Sessiz isyanlardayım

Oysa soluk almak için, nefeslenmek için
Dayanakları olmalı insanın,
Sıcaklık olmalı ve de güvenmeli alabildiğine
Hani şairin dediği gibi,
"Fırtınalarda sığınacak liman, yağmurda saçak altı"
Yürekte kocaman sevgi

Tanımlamak zor ağabeyimi,
Belki zaman dilimlerinde yaratılan boşluklardan bilmiyorum
İsterdim ki daha net olsun sözcüklerim
Ve ben yüreğimin duygularını bileyim
İsterdim ki tarifini daha net yapabileyim,
Kaybedilen zamanları renkli yumaklar gibi örebileyim
İsterdim ki,bozuk pusula gibi ibresi gibi dönmeden etrafımda
Onu sevdiğimi söyleyebileyim
İşte bunun için
Sessiz isyanlardayım

Ömrümün sonbaharında umutlarım olmalı daha çok,
Paylaştığım veya paylaşmadığım,
Güneş solgun ve yakıcı, yumak yumak tüm sıkıntılar
İsterdim ki içimdeki buzullar çözülsün
Çığ olup beni boğmadan
Kaçamadığım anılarım mı yaşamla ölüm arasında
Seçim yapmak zorunda mıyım

Karanlıklardan çıkmak gerek biliyorum
İçimdeki sesler susmalı acı anılardan kalan,
Çılgın kalabalıklardan sıyrılmalıyım
Sessiz isyanımı geleceğin umutlarına sarmalı
Bahar dallarına asmalıyım

Kulaklarımda çılgın çanların uğultusu
Soruyor anılarım
Anam, babam, kardeşlerim var mıydı,
Neredeler soruyorum
İşte tam şuramda solumdalar
Bekliyorlar beni

18.03.2013